לימודי דיקור מתקדמים טאיוואן 2017

קבלת תעודה מידי דוקטור לי שעוסק בתורתו של מסטר טונג למעלה מ 50 שנה

הנקודות הקסומות של מאסטר טונג

  לתורתו של מאסטר טונג נחשפתי על ידי לימודי דיקור מתקדמים שנמשכים שנה שלמה בהנחייתו של שון גודמן  שהוא לפי דעתי המאסטר כחול לבן שלנו לתורתו של מסטר טונג.

תורתו של מאסטר טונג הינה, תורה קדומה של רפואה סינית שעברה במשפחתו של מאסטר טונג מדור לדור. ושונה מהדיקור של הנקודות הקלאסיות של הרפואה הסינית.

מכיוון שמאסטר טאנג פחד שהידע הקדום של משפחתו יאבד לאחר שבנו לא רצה להיות רופא סיני הוא החליט ללמד אותה לתלמידיו וכך להבטיח שהידע הזה לא ישכח ולא יעלם.

לאחר שנה של לימודי תורת הדיקור וכל הנקודות שנקראות "הנקודות הקסומות" בגלל ההצלחות להן הן זוכות בקליניקה על ידי שון גודמן בירושליים, נסענו לטיוואן ללמוד מהכי קרוב למקור שאפשר. ואכן למדנו מהמסטר בכבודו ובעצמו Doctor Lee דוקטור לי הינו בן 81 והוא עוסק יותר מ 50 שנה בשיטת הדיקור של מאסטר טונג אותה למד היישר מתלמידו של מאסטר טאנג בכבודו ובעצמו. 

בקורס בטיוואן שאליו הגענו עם הקבוצה שארגן שון גודמן מהארץ, למדנו את תורת הנקודות הקסומות.

הנקודות הקסומות אלה הן סט חדש של נקודות דיקור הממוקמות בין ערוצי הזרימה של הנקודות הרגילות, והן יעילות ביותר לעבודה על כאבים אורטופדיים ואכן במיקרים של כאב אורטופדי אני משלבת אותן ורואה תוצאות נפלאות השילוב של הנקודות הקסומות ביחד עם טווינא וגם כוסות רוח עושים עבודה נהדרת ואני קוראת להן השילוש הקדוש בעבודה על כאבים ואכן יש לי הצלחות מרובות מאוד מאז נחשפתי לתורתו של מאסטר טונג ואני ממליצה בחום לכל הסובלים מכאבים לבוא ולנסות לא להשאר עם הכאב ולא להגרר ישר לתרופות ולמשככי כאבים בואו ותנסו את הדיקור לטווח הארוך זה יכול להיות הבדל משנה חיים.

 מי שרוצה לקרוא עוד על מסטר טונג יכול הלכנס לקישור הבא מהאתר של שון גודמן :  תורתו של מאסטר טונג