כוסות רוח ברפואה הסינית

הטיפול בכוסות רוח זהו טיפול מסורתי סיני קדום שהתפתח לצד הדיקור הסיני והטווינא. 

בימי קדם השימוש בכוסות הרוח היה נפוץ מאוד הוא שימש כמעט לכל מחלה. אולם עם התפתחות הרפואה המודרנית נדחקו השימושים בטיפול זה, וכיום הם משמשים בעיקר למצבי עודף וכאב של שרירים תפוסים.

היתרונות בטיפול בכוסות רוח

  • שיפור בזרימת הדם והאנרגיה.
  • תחושות הטבה מידית בתום הטיפול – עוצמת הסימפטומים פוחתת, תחושת הקלה בכאבים.
  • שחרור אזורים מכאבים מיותרים ומעיקים.
  • תחושת התחזקות וחיוניות.
  • הסדרת זרימת האנרגיה בגוף.

איך זה עובד

במצב של תפיסות שרירים יש כאב הכאב נוצר כתוצאה מתקיעות של דם ושל אנרגיה במקום הכאב, התקיעות הנוצרת גורמת לדם לא לזרום להתקע וכתוצאה מזה כדוריות הדם שנתקעות באיזור מתחילות למות ודם חדש לא מגיע להחליף אותן.

מה עושה הכוס

  1. הכוס באמצעות הוואקום פותחת פתח באיזור הפקק וגורמת לדם חדש מלא בחמצן להגיע ולפתוח את בסתימה,
  2. בנוסף הכוס גורמת לפסולת שהצטברה במקום התקיעות לעלות מעלה לאזור העור החיצוני באמצעות הוואקום. ומשם תוך כשבוע הפסולת מתנדפת החוצה.
  3. הפסולת הזאת זה הצבע החזק שרואים לאחר שעושים כוסות רוח שמתבטאת בצבע חזק לאחר שמורידים את הכוס. הצבע הזה אלה בעיקר או תאי דם מתים או כל מכל מיני ציטוקנים שהצטברו בגוף.  לדוגמא אצל אנשים מעשנים תמיד תהיה צביעה חזקה של הכוס באיזור הראות.  ניתן לומר אם כן שהכוסות רוח עושות נקיון פנימי בגוף המטופל!!!
  4. הכוס מעולה לטיפול בכאבי גוף ובשרירים תפוסים על ידי כך שהיא מפרידה את שכבות השרירים השונות על ידי הוואקום החזק שהיא מייצרת וגורמת לדם חדש ומלא חמצן להגיע לאיזור התקיעות ולשרר תאי דם ישנים שמתו באיזור, וכך היא גורמת לגוף ליצור ריפוי עצמי, ולשחרר את התקיעות, הטיפול מאוד חזק כאשר משלבים את הכוס רוח עם דיקור סיני המיועד לשחרר אף הוא את האיזור הכואב.
לכוסות רוח מסיליקון יותר עדינות ומיועדות למסאג
כוסות רוח
כוסות רוח רגילות - הצבע שנוצר בעור לאחר הורדת הכוסות, מראה על הצתברות של ציטוקנים באיזור זה, בגלל התקיעות שהייתה באיזור אותה שחררה הכוס.