דיקור טווינא וכוסות רוח לכאב

 הרפואה הסינית מאוד יעילה בהתמודדות עם כאבים:

הרבה פעמים מגיעים אלי מטופלים שהרפואה הקונבציונלית לא הצליחה לעזור להם, אולם אצלי אחוזי ההצלחה בטיפול בכאב מאוד מרשימים.

לרפואה הסינית יש כלים מאוד חזקים להתמודדות עם כאב:

כיצד זה עובד? מדוע הדיקור הסיני, הטווינא וכוסות הרוח יעילים כל כך בטיפול בכאב? 

בגופינו ישנם מסלולי זרימה של הערוצים הנובעים מהאצבעות ומסתיימים באיברים הפנימיים. כאב הוא לרוב סימן לתקיעות, לפי ההסבר הקודם שנתתי (על הדיקור הסיני בקישור הבא) 
על פי מיקום הכאב, היכן הוא נמצא באיזה מסלול אנרגיה, ובנוסף איזה מסלוליי אנרגיה מאזנים אותו נדע כיצד לטפל בכאב, לרוב הטיפול בדיקור לא יהיה במקום הכאב עצמו אלה במקומות אחרים בגוף המאזנים את מסלול הזרימה שהשתבש. 
מידע נוסף חשוב מאוד הוא אופי הכאב: 
כאב אקוטי חזק וחד – יסמן לנו על מצב של תקיעות של בזרימה של אנרגיה ושל דם בערוץ מסוים, ולכן הטיפול יהיה יותר של פיזור התקיעות וחידוש הזרימה. או במקרה של כאב כרוני עמום שהרבה פעמים מוקל במגע – יהיה יותר כאב שנובע מחולשה, ועל כן הטיפול יהיה של חיזוק ואיזון. ויכול להיות שהוא יהיה דווקא כאב שנודד ממקום למקום יהיה כאב המשויך לכבד ולרוח פנימית, ולכן נטפל בערוצי הזרימה של הכבד ושל הערוצים האחראיים לאיזון הרוח. 

האם תהיה רגישות לחום או לקור:  רגישות לחום– זהו כאב על רקע עודף – כגון שרירים תפוסים עקב מתח ולחץ. במקרה זה הטיפול יהיה טיפול של פיזור החום או איזון תלוי בגורמים נוספים.רגישות לקור– זה יהיה יותר מצב חסר וחולשה, ועל כן אופי הטיפול יהיה מחזק. ומחמם (דרך נפלאה לחמם מצבי קור, חימום על ידי מוקסה או באמצעות מנורת חימום סינית)

האם תהיה דלקת: הדלקת הינה פעילות תקינה של מערכת החיסון כתוצאה מתראומה או בעיה פיזית,סימני הדלקת: אדמומיות נפיחות חום כאב. (עודף קלאסי ברפואה סינית) על ידי הזרמת דם ואנרגיה למקום הדלקת, נחדש את התאים הפגועים וכך נעזור לגוף לרפא את הדלקת.דלקת אקוטית – במקרה של דלקת אקוטית  נניע ונביא דם חדש על מנת לזרז החלמת תאי מערכת החיסון ודומיו.דלקת כרונית– נתייחס לזה כאל דלקת שלא מחלימה כתוצאה מחסר ומחולשה של הגוף, ולכן נחזק  את האיבר שחלש (למשל ראות כשאין חמצן)
האם יהיה ניוון– הליך טבעי נוצר מחוסר וויטליות שקורה בגלל חוסר באנרגיה או בגלל מתח מסוים מקומי או עקבי, הגורם לעליה ברקמה המצולקת וקלסיפיקציה (כשיש התגבשות של סידן על העצמות). הניוון עצמו אינו סיבה לפתולוגיה אך גורם לאזור להיות מועד לפורענות. כמובן שבמקרה כזה נפעל בטיפול לחזק ולהחזיר את האיזון והתנועה.
האם יהיה נימול– תחושת עקצוץ והכי חריף שריפה מכיוון שיש לחץ על שורש העצב התחושתיים אם יש פגיעה או לאורך איזה שהוא עצב, בנוסף לחץ על כלי דם כמו ישיבה מרובה אף היא יכולה לגרום לנימולים, לאחר שנזהה באיזה מרידיאן הזרימה נפגעה נפעל להחזיר את הזרימה לתקינות באמצעות טווינא כוסות רוח ודיקור. 
האם יהיו טריגר פויינטס – נקודה שבלחיצה היא כואבת ומקרינה כאב למקומות אחרים, הרבה פעמים נקודת כאב זאת תווצר עקב טראומה או פעילות חוזרת על עצמה או תנוחה לא נכונה של הגוף. הטריגר פויינט נותנת לנו עוד מידע על מהות הבעיה הגרמה לכאב בדרך כלל נטפל ספציפית בנק זו בדיקור טווינא או כוסות רוח.

אני מטפלת בהצלחה רבה בכל סוגי הכאבים הבאים:

  • כאב גב תחתון
  • כאב עורף
  • כאב שכמות וצואר
  • כאב בכתף וכתף קפואה
  • כאב בתעלה הקרפלית 
  • כאב באגודל ובאצבעות כף היד
  • כאב ירך
  • כאב ברכיים

 

 

 טיפול המשלב דיקור סיני המשולב עם טווינא וכוסות רוח 

זהו טיפול עוצמתי ביותר!!! הדיקור קורה לעוצמת האנרגיה הפנימית של הגוף להגיע לפתוח את התקיעות של הכאב, בנוסף העבודה במקום הכאב בטווינא ובכוסות הרוח מסמנות את "המקום שצריך תיקון" על ידי הבאת אנרגיה חדשה ובריאה לגוף ודם חדש ומלא בחמצן הגוף מביא את העוצמת הריפוי של עצמו,  
 

למידע נוסף הקלק על התמונה הרלוונטית 

כוסות רוח
כוסות רוח, מה זה? ומה זה עושה לנו? ומדוע זה כל כך יעיל - למידע נוסף לחץ על התמונה!
mde
הטווינא - שיטת עיסוי סיני קדומה המפעילה את הערוצים בגוף האדם מחדשת את הזרימה ומפחיתה כאב, למידע נוסף לחץ על התמונה!
דיקור סיני לכאבים - להסבר נוסף כיצד הדיקור עובד על סוגי הכאבים השונים לחץ על התמונה!
דיקור לכאבי גב תחתון
לחץ על התמונה לתרגילים להקלה על כאב גב תחתון, אז קדימה להתחיל לעבוד!!